Opstillingsmøde til Kommunevalg 2021 17. maj kl. 19:30

Indkaldelse til opstillingsmøde til Kommunalvalget 2021

Mandag den 17. maj kl. 19,30

Ubby Forsamlingshus, Hovedgade 19, 4490 Jerslev

Kære medlemmer af Det Radikale Venstre i Kalundborg!

2021 er året, hvor vi igen skal til kommunalvalg – vi skal vælge et nyt byråd til de næste 4 år!

I 2017 havde vi et mindre godt valg, hvor vi for mistede den ene af vores to medlemmer i kommunalbestyrelsen.

Ole Glahn har derfor været alene om at repræsentere vores parti i den sidste fire årsperiode, og det har han gjort på den aller bedste måde. Ole har haft afgørende indflydelse på flere af de vedtagne beslutninger. Desuden har Ole været en god mægler og mediator, når der skulle forhandles på tværs mellem kommunalbestyrelsesmedlemmerne. Ole har som formand for Kultur & Fritidsudvalget gjort et stort arbejde for at hjælp kulturlivet gennem den svære Corona tid.

Ole Glahn har nu valgt at gå på en velfortjent pension, og vi skal have valgt en ny spidskandidat, der sammen med de øvrige opstillede, bestyrelsen og hele vores lokale forening skal kæmpe for at vi også har et og gerne flere medlemmer af kommunalbestyrelsen i de kommende fire år.

Kom derfor og bak op, når vi som parti skal vælge, hvem der skal stille op for Radikale Venstre i Kalundborg!

Indtil nu ved vi, at Hans Munk, Jeppe Sørensen, Michael Augustin, Mette Hvid Brockmann, og Ejnar Jensen vil stille op for Radikale Venstre i Kalundborg.

Vi skal helst være et stort hold, der stiller op, og hvis du/I selv er interesseret i at stille op, eller kender nogen, der kunne være interesseret i at stille op, så er der netop denne aften mulighed for at være med til at ”stille vores hold”.

Vi ved også at Mads Seneberg overvejer at stille op.

Vi savner, at der er en eller to medlemmer fra Gørlev og Høng området der vil være med ”på holdet”. Det er vigtigt, at vi er repræsenteret i hele Kalundborg Kommune.

Vi håber meget at møde dig/jer på opstillingsmødet.

Alle medlemmer er velkomne, og eftersom vi har fået en del nye medlemmer, er det også vigtigt at gøre jer opmærksom på, at denne aften er en god mulighed for at vi lærer hinanden at kende.

På bestyrelsens vegne

Hans Munk